zaterdag 23 maart 2013

Think Pink ....

Deze kaart heb ik gemaakt voor de uitdaging van :
Catch The Bug Challenge blog -Stella Says Sketch Challenge 132


Op mijn werk hoor ik  vaak Pink Ribbon voor bij komen omdat de voorbereidingen al in volle gang zijn voor de jaarlijkse DUREA Pink Ribbon wandeltocht door de loonse en drunense duinen die op 22 Juni 2013 voor de 6e keer plaats gaat vinden.Voor meer info klik HIER.
Door het kaartje te plaatsen kan ik gelijk wat reclame maken voor de wandeltocht.
Ik ben benieuwd of er al weleens blogsters  mee hebben gelopen  de afgelopen 5 keer.
En of er blogsters meegaan lopen dit jaar?

Allemaal nog een fijn weekend !!!

Groetjes Nelly





17 opmerkingen:

  1. wat een lief kaartje, dat heb je erg leuk gedaan Nelly.....Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en hele leuke kleurtjes Nelly
    Gr Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, Nelly. En nee, ik heb nog nooit meegelopen!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje, van deze wandeltocht heb ik nog niet gehoord.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker pink kaartje èn voor het goede doel. Mooi dat je een bijpassend ticket hebt. Wandeltocht is mij niet bekend.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fris leuk kaartje Nelly, heel fijn zo'n wandeltocht voor het goede doel
    Ik heb er ook nog niet van gehoord, woon ook in West-Brabant ....beetje ver hé.....
    groetjes en fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje is dit!! Altijd goed om iets te organiseren voor een goed doel.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een heel leuk kaartje en dat voor een goed doel super ,
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje weer Nelly en eh nee ik heb nog nooit meegelopen, moet eerlijk zeggen dat ik er ook nog nooit van had gehoord. Ik zal eens gaan kijken.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart en je mag best reclamemaker voor dat goedbedoelde
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een heel erg mooie kaart ! en lopen, helaas niks voor mij, ik val al dood als ik tot aan de hoek van de straat moet ! =) veel succes verder
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart en supergoed doel! Ik plan niet te ver vooruit met alle bezigheden op dit moment, maar wie weet...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fabulous and for such a wonderful cause!
    We're so happy you joined us for theCatch The Bug “Stella Says Sketch" Challenge with Bugaboo Stamps! We hope you’ll join us again today for a new sketch challenge!
    Hugs & Happy Days!
    ~Min
    Kaymin Kreations

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje Nelly! Tof hoor!
    En ik heb nog nooit meegelopen...ik ga wel meedoen aan de Roparun.
    Groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje voor een heel goed doel! Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat,altijd fijn om te lezen.