maandag 6 januari 2014

Nieuwe Naaimachine....

Kaart 1
Vorige week een nieuwe naaimachine gekocht. Ik heb vandaag 2 kaarten gemaakt waar ik veel stikwerk op heb aangebracht.

Kaart 1 wil ik mee laten doen aan de challenge van Knutsels & Kadootjes waar ze een leuke sketch hebben met als thema maak een mannen kaart.

Van de restjes die ik over had heb ik nog een kaart gemaakt.

Kaart 2
Kaart wil ik graag mee laten doen bij de challenge van Dutch Card Lovers. waar ze als uitdaging hebben deze keer om restjes papier te gebruiken.


Fijne dag nog !!!


Groetjes Nelly

15 opmerkingen:

  1. Je hebt je naaimachine gelijk goed gebruikt zie ik. Mooi ik vind het gebruik van de machine ook erg leuk, vooral als je het even niet meer weet, het geeft gelijk een leuk effect. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net zoals Nelleke zegt, de naaimachine heb je goed gebruikt. Ik heb er geen meer; met de hand gaat het niet meer, dus die dingen laat ik maar achterwege. Maar je hebt 2 mooie kaarten gemaakt. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk effect dat naaiwerk. En ook prachtige kleurencombinatie op je kaartjes.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super geslaagde mannenkaarten! Leuk trouwens, een nieuwe naaimachine. Meteen goed gebruikt ;)
    Fijne avond, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yeah, je bent back! Kunnen wij genieten van deze prachtige gestikte kaarten!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lijkt me niet makkelijk om te naaien ! heel goed gelukt alvast
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie stoere kaart.

    grt: Antoinette
    http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten, lekker stoer met die stiksels! En de kleurencombi vind ik erg gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, heerlijk, een nieuwe naaimachine! En zo te zien doet ie het goed...hele leuke kaartjes zeg!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaarten hoor met al dat stikwerk. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave mannenkaarten. :)) Geweldig. Leuk dat je mee doet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jouw naaimachine doet het goed. Ze zijn mooi geworden.
    Leuk dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie kaarten! wat een gaaf papier is dat ook. mag ik vragen waarvan het is?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie stoere mannenkaart Nelly, je hebt de schets heel mooi uitgewerkt! Bedankt voor je deelname bij Knutsels&Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat,altijd fijn om te lezen.