donderdag 20 maart 2014

Een klein vogeltje vertelde mij....


Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor de challenge van Nederlandse Kaarten Uitdaging . (Gebruikt kraft en 2 andere kleuren)
Weer eens een keer een afdrukje gebruikt. Mijn usb stick met al mijn digi's erop had het begeven.
Gisterenmorgen kwam mijn redder in nood Colien thee bij mij drinken en heb van haar stick weer heel veel digi's op een nieuwe USB kunnen zetten
Vanmorgen gelijk een leuke uitgezocht en aan de slag gegaan.


De tekst is op de foto niet zo heel goed te lezen maar het volgende staat erop
Een klein vogeltje vertelde mij.....

Lekker vrolijk kaartje is het geworden. 

Als iemand dit bericht leest die in de buurt van Beilen woont en zaterdag niks te doen heeft, ik heb een prijs op facebook gewonnen om deel te nemen aan een workshop  om een envelopalbum te maken twv 24 euro.
Is voor mij een beetje ver dus als ik er een ander blij mee kan maken dan hoor ik dat graag.

Gisteren ook nog in de prijzen gevallen met mijn walvis kaart bij Creative Cutting Challenge

Fijne dag vandaag !!!
Aan het weer zal het niet liggen.

Groetjes Nelly



10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met al je prijzen!
    Mooi kaartje heb je gemaakt....lekker fris en fruitig!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nelly
    gefeliciteerd met je prijzen .
    Vind dit ook wel weer een droppie hoor .
    heel mooi gedaan weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij heeft Colien een geweldige voorraad digi's. Kwam dus wel heel goed uit dat zij net langskwam voor een kopje thee :) Je kaartje is zeker vrolijk. Leuke combi, blauw en geel. En kraft is natuurlijk altijd goed.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje weer Nelly, heel mooi. Gefeliciteerd met je prijs, superleuk voor je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, jij bent snel! Mooie, vrolijke kaart heb je gemaakt! Past prima bij het weer van vandaag :) Veel plezier vanavond!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een lief kaartje! Super met die tags zo verstopt.
    En het twine eraan, lekker vrolijk in het wit/geel.
    Leuke prijs! Helaas is het voor mij ook te ver!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk kaartje, Nelly!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Nelly,
    Wat een lieve kaart, en vogeltjes kunnen je veel vertellen, nietwaar? Onze roodborst niet meer. Ach dat lieve beestje. dat is ook jammer. Ook jammer is, dat je niet aan die workshop kan deelnemen, want het is altijd heel gezellig om te doen. Ook voor mij is het te ver weg. Erger, ik heb nog nooit van Beilen gehoord. hihi gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart. Leuke afbeelding en super kleuren! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat,altijd fijn om te lezen.