donderdag 12 juni 2014

Creakampioenschap......



Vandaag begint op de site van Creabest de creakampioenschap 2014.
Iedere dag krijg je een opdracht tot 13 juli en kun je punten verdienen met je creatie en wie op het eind de meeste punten heeft die mag zich de creakampioen noemen.
Een leuke uitdaging .

Vandaag was de opdracht gebruik minimaal 6 bloemen op je creatie.
Ik heb deze kaart al meer gemaakt maar hij is zo leuk om te maken dat ik er vanmiddag weer 1 gemaakt heb.
Mijn nicht Laurien is nog lang niet jarig maar je kunt hem maar alvast op voorraad hebben.

Groetjes Nelly

10 opmerkingen:

  1. Ik zie die kaart met daarop Laurien's naam in mijn bloglijst en vroeg me al af wat ik gemist zou hebben... Niks dus en geen flater geslagen vanmiddag in de les :)
    Leuke kaart, dat dan weer wel!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer voor Laurien dat ze nog zo lang moet wachten op deze mooie kaart! En wat een leuke uitdaging, elke dag een opdracht. Succes ermee!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een prachtig kaartje Nelly, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt, mooie kleuren combi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk kaartje, met al die bloemen! Grappige uitdaging, succes met het punten sparen!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enig kaartje en wat een uitdaging zeg! Ik heb gekeken bij Creabest, maar dan moet je wel tijd hebben....laat ik daar nu net naar op zoek zijn..Volgens mij ga jij nu al hoge ogen gooien..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Nelly!
    Net wat GerJanne al zegt....hier ga je hoge ogen mee gooien....SCHITTEREND!

    Groetjes en succes met alle andere opdrachten!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi is deze kaart Nelly...prachtig in die felle kleurtjes....en een leuke uitdaging ook....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke kaart nelly. leuke uitdaging ook. jammer dat ga ik niet redden, moten die laatste week hier veel schconmaken en opruimen. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt Nelly !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat,altijd fijn om te lezen.