zondag 26 oktober 2014

Reminder kaartje Knutsels & Kadootjes.............

De challenge van Knutsels en kadootjes is al 2 weken aan de gang er er zijn al lekker veel deelnemers ,maar er kunnen er altijd meer bij. Kijk voor meer mooie voorbeelden  op het blog van Knutsels & Kadootjes

Vandaag laat ik jullie een reminder kaartje zien om wat inspiratie te geven.
Het thema is deze maand:
 

Herfst/ Halloween met als optie een sketch

 
 
Is het geen schatje? Halloween fan Colien heeft hem inmiddels al ontvangen.
Dit is de sketch die je mag gebruiken.
 
 
 
Gisteren heerlijke workshopdag  gehad in bovenkarspel samen met Colien en mijn zus.
We hebben een leuk fotoboekje gemaakt met de envelop punch board.
Ik kan het jullie nog niet laten zien want het is nog niet helemaal af.
 
Fijne Zondag  !!
 
Groetjes Nelly

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Nelly....ben ook wel benieuwd naar je fotoboekje!

    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart Nelly
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind em super, staat heel mooi onder de vaas met een gaaf boeket. Nog al zo'n leuke verrassing, dankjewel!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart is het geworden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben benieuwd naar het eindresultaat van je workshop gister, je kaartje is enig

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk is ie, Nelly! En tof zijn de workshops he, dat is echt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaart Nelly....top!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kaart is echt geweldig, daar zal Colien zeker heel erg blij mee zijn geweest. Als fan zijnde.....Ik las bij haar ook al dat jullie het gezellig hadden gehad gisteren, ik ben heel benieuwd naar het resultaat. Ik hoop dat het dat we er binnenkort wat van kunnen zien. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf deze Halloweenkaart! Die oogjes zijn leuk. Gisteren zeker genoten bij Bij Oma Dee? Het is daar altijd erg gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nelly
    Wat een geweldige leuke kaart .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohw... ik hou helemaal niet van Halloween...
    Maar deze kaart vind ik geweldig leuk !!!
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat,altijd fijn om te lezen.